Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών – είναι μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική, πανελλαδική Ένωση Καταναλωτών. Εδώ και τριάντα πέντε χρόνια, αγωνίζεται για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Ιδρύθηκε το 1982. Είναι η μοναδική μεγάλη Ένωση Καταναλωτών, που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι Οργάνωση με υπαρκτά μέλη, με καταστατικές λειτουργίες (προγραμματικές – απολογιστικές Γενικές Συνελεύσεις, δημοσίευση στην ιστοσελίδα μας του οικονομικού και διοικητικού απολογισμού, αιρετό ανά τριετία Διοικητικό Συμβούλιο, και Ελεγκτική Επιτροπή). Διοικείται, από 9μελές Διοικητικό Συμβούλιο, όλα τα μέλη του οποίο είναι καθαρά εθελοντές. Είναι η πρώτη Ένωση Καταναλωτών, που αναγνωρίστηκε και καταγράφηκε στο Μητρώο του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σύμφωνα με τα κριτήρια του Ν. 2251/94, όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3587/2007. Έχει συμβάλλει, ουσιαστικά, με την αξιόπιστη και συνεχή του δράση στην ενδυνάμωση του καταναλωτικού κινήματος στη χώρα μας.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. παρεμβαίνει, δυναμικά, για τη διαμόρφωση θεσμικού πλαισίου, που προστατεύει τον καταναλωτή, στη λειτουργία της αγοράς. Επειδή πιστεύουμε ότι η προστασία του καταναλωτή δεν επιτυγχάνεται με μεμονωμένους νόμους, αλλά μέσω της ενσωμάτωσης της προστασίας αυτής σε όλη τη νομοθεσία, εκπροσωπούμε τους καταναλωτές και παρεμβαίνουμε, σε τοπικό, εθνικό, και διεθνές επίπεδο και σε όλους τους αρμόδιους φορείς.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ενημερώνει τους καταναλωτές, με δελτία τύπου, παρεμβάσεις τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές και στον έντυπο τύπο, ημερίδες, με ειδικούς επιστήμονες, επισκέψεις σε σχολεία, με έρευνες και ενημερωτικές εκστρατείες.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. διαθέτει ιστοσελίδα στη διεύθυνση www.kepka.org, για την πληροφόρηση των καταναλωτών και email consumers@kepka.org για την κατάθεση καταγγελιών.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι, ίσως, η μοναδική ελληνική Ένωση Καταναλωτών, η οποία μεσολαβεί, για την επίλυση των διαφορών, μεταξύ Καταναλωτών – Προμηθευτών. Το 2018, το ΚΕ.Π.ΚΑ. κατέγραψε 2.616 παράπονα – καταγγελίες καταναλωτών. Το 93,95% αυτών των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. Το συνολικό όφελος των καταναλωτών-μελών του ΚΕ.Π.ΚΑ., για την επίλυση των διαφορών, ανάμεσα στους προμηθευτές και τους καταναλωτές, ανέρχεται σε 237.798,96 ευρώ.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Πεδίο δράσης:
Ανθρώπινα δικαιώματα/Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, Περιβάλλον, Δικαιώματα Καταναλωτών
Οργάνωση:
Μη κερδοσκοπική οργάνωση
Τομέας:
Ιδιωτικός τομέας
Ιστοσελίδα:
E-mail:
consumers@kepka.org
Άτομο Επικοινωνίας:
Νικόλαος Τσεμπερλίδης
Τηλέφωνο Σταθερό:
2310269449
Διεύθυνση:
Β. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 32, 54642 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕΛΛΑΔΑ
Υπόλοιπα Δίκτυα
NEWSLETTER
Newsletters
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε νέα για τις δραστηριότητες του οργανισμού μας και των δικτύων του.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ίδρυμα Anna Lindh Ελληνικό Δίκτυο
Αλαμάνας 9, Άγιος Παύλος, Θεσσαλονίκη, 55438
+30 2310 215629
+30 2310 215629
info[a]alfhellas.gr
www.alfhellas.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
Το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού είναι επικεφαλής και συντονιστής του Ελληνικού Εθνικού Δικτύου του Ευρω-Μεσογειακού Ιδρύματος Anna Lindh για τον Διάλογο μεταξύ των Πολιτισμών. Συν επικεφαλής του δικτύου είναι η αστική μη κερδοσκοπική οργάνωση «Ενωμένες Κοινωνίες των Βαλκανίων», η οποία συνεργάζεται για την πραγμάτωση των στόχων του δικτύου.